some-alt

Запитання та відповіді


Якщо у вас є запитання щодо нашої роботи, зверніться до працівників «Сільпо» або запитайте на сайті. Ми вже відповіли на багато популярних запитань, тож перевірте: можливо, відповідь на те, що вас цікавить, теж тут.

    • Де є супермаркети «Сільпо»?

      «Сільпо» є в усіх регіонах України. Упевнені, що і біля вашого дому є наш супермаркет. Знайдіть найближчий «Сільпо», а також дізнайтеся про його особливості, послуги і режим роботи в розділі «Супермаркети».

      Оцініть відповідь:
    • Кому належить торгова мережа «Сільпо»?

      Мережа «Сільпо» належить торгово-промисловому холдингу Fozzy Group. До нього також входять гіпермаркети Fozzy, продуктові «Фора», дискаунтери THRASH!, аптеки «Біла ромашка», магазини мобільного зв’язку Ringoo, ресторани, виробництва, кондитерські і туристична агенція «Сільпо Вояж».

      Оцініть відповідь:
    • Чи є в «Сільпо» Подарункові сертифікати?

      У «Сільпо» є Подарункові сертифікати на 50, 100, 200 і 500 грн. Купуйте їх на касах «Сільпо» та Le Silpo. Детальніше — в розділі «Подарункові сертифікати».

      Оцініть відповідь:
    • Чи стежить «Сільпо» за якістю своєї продукції?

      У нас є власна служба контролю якості. Вона розробляє внутрішні стандарти і контролює якість продуктів на етапах виробництва, транспортування та зберігання. Також у всіх супермаркетах діє програма внутрішнього аудиту якості.

      Оцініть відповідь:
    • Чи є в «Сільпо» розваги для дітей?

      В київському «Сільпо» на Дніпровській набережній, 33 та у львівському «Сільпо» по вул. Кульпарківській, 226 працює ігрова студія «Майстерня Сіті» для дітей від 3 до 8 років. Поки ви робите покупки, ваші діти розважаються. Розклад занять — на дошці оголошень студії або в адміністрації супермаркетів.

      Оцініть відповідь:
    • Що таке «Власний Рахунок»?

      Програма «Власний Рахунок» — це наша подяка за те, що вибираєте «Сільпо» і Le Silpo. З «Власним Рахунком» постійні гості отримують винагороду за покупки в «Сільпо», Le Silpo та в мережах партнерів програми. Дізнайтеся більше в розділі «ВЛАСНИЙ РАХУНОК».

      Оцініть відповідь:
    • Як стати учасником програми «Власний Рахунок»?

      Встановіть мобільний додаток «Сільпо» та пройдіть реєстрацію

      або

      запитайте касира про тимчасову картку програми в «Сільпо» чи Le Silpo та зареєструйте її тут. Вже наступного дня отримайте постійну картку на касі. Або за 10 днів, якщо заповните паперову анкету і залишите її у скриньці «Власного Рахунку», що є в кожному супермаркеті.

      Оцініть відповідь:
    • Де ще можна користуватися карткою «Власний Рахунок»?

      Використовуйте картку «Власного Рахунку» (QR-код) з додатка «Сільпо» або звичайну пластикову картку й отримуйте бали у партнерів програми: магазинах мобільного зв’язку Ringoo, туристичних агенціях «Сільпо Вояж», ресторації «У хромого Пола», кубинському барі-ресторані Escobar та українському пабі «Мокрі вуса».

      Оцініть відповідь:
    • Для чого мені «Скарбничка»?

      «Скарбничка» — це сервіс, з яким ви економите свій час на касі та накопичуєте більше балів на «Власний Рахунок». Активуйте «Скарбничку», відкладайте дрібну решту і використовуйте її у вигляді бонуса вже наступного дня. Детальні умови.

      Оцініть відповідь:
    • Як дізнатися, скільки балів на рахунку?

      У мобільному додатку, у чеку та на персональній сторінці ми вказуємо, скільки балів ви отримали за покупку та загальну кількість накопичених балів. Також можна дізнатись про кількість балів на гарячій лінії через чат Viber, Telegram, електронну адресу program@silpo.ua або за номером телефону 0 800 301 707.

      Оцініть відповідь:
    • Як отримати найбільшу вигоду від участі в програмі?

      Використовуйте всі пропозиції, що надходять вам, і збирайте до +100% більше балів. А якщо бажаєте додатково +50% балів на суму чека – реєструйтеся в мобільному додатку «Сільпо», приєднайте в ньому свою платіжну картку і скануйте QR-код для оплати покупок на касах «Сільпо».

      Оцініть відповідь:
    • Яка вигода від участі у «Власному Рахунку»?

      Купуючи в «Сільпо», Le Silpo, мережах партнерів програми та скануючи «Власний Рахунок», ви збираєте бали, які 1 раз на 3 місяці перетворюються на бонус, якщо ви накопичили понад 1000 балів. Бонус — це ваші «персональні гроші», якими частково можна розрахуватися за покупки у «Сільпо».

      Оцініть відповідь:
    • Як накопичуються бали?

      За кожну гривню, витрачену в «Сільпо», Le Silpo та мережах партнерів програми, ви отримуєте 1 бал. Додаткові бали ви отримуєте, коли використовуєте персональні пропозиції. Не забувайте щоразу пред’являти на касі QR-код з мобільного додатка «Сільпо» або фізичну картку «Власного Рахунку».

      Оцініть відповідь:
    • Що робити, якщо кількість накопичених балів більше 1000, а бонус не надходить?

      Можливо, ви наразі не є зареєстрованим учасником програми. Встановіть мобільний додаток «Сільпо» та додайте при реєстрації картку, з якою накопичуєте бали. Якщо після цього бонус не надійшов, зверніться на гарячу лінію зручним способом: напишіть в чат Viber або Telegram, або на електронну адресу program@silpo.ua чи зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 301 707.

      Оцініть відповідь:
    • Як використовувати бонус?

      Завжди скануйте на касі QR-код з мобільного додатка або фізичну картку «Власного Рахунку», щоб використати бонус або його частку при купівлі. Оберіть зручний тип списання електронного бонуса: за запитом касира чи автоматично. Сума чека завжди має перевищувати суму бонуса. Бонус можна використати протягом 1 року. Для захисту бонуса встановлюйте на нього пін-код через сервіс персональної сторінки.

      Оцініть відповідь:
    • Як отримувати пропозиції, якщо змінилася адреса проживання?

      Якщо ви переїхали, змініть адресу на персональній сторінці або зателефонуйте за номером гарячої лінії 0 800 301 707 і персональні пропозиції будуть надходити на нову адресу.

      Оцініть відповідь:
    • Чи можу я користуватися персональними пропозиціями на акційні товари?

      Ви можете користуватися персональними пропозиціями на акційні товари, якщо вимоги персональної пропозиції не суперечать умовам акції.

      Оцініть відповідь:
    • Який термін дії персональної пропозиції?

      На персональній пропозиції ми завжди вказуємо термін її дії. Так само, як на вашому бонусі: ви можете скористатися ним протягом року.

      Оцініть відповідь:
    • Як скористатися персональною пропозицією?

      Коли купуєте товар, на який розповсюджується персональна пропозиція, пред’явіть на касі картку або брелок «Власного Рахунку», передайте пропозицію касирові й отримайте додаткові бали. Якщо ви накопичили більше 1 000 балів, раз на 3 місяці ми надсилаємо вам сертифікат із бонусами. Бонуси — це ваші «гроші» для купівлі у «Сільпо». Скористайтеся сертифікатом лише раз. Сума чеку має перевищувати суму бонусів. 

      Оцініть відповідь:
    • Що робити, якщо кількість накопичених балів більше 1 000, а бонуси не надіслали?

      Якщо ви не отримали сертифікат із бонусами, виберіть, як вам зручніше його відновити: 

      - зайдіть на персональну сторінку, натисніть відповідь «ні» на запитання, чи отримали ви персональні пропозиції, і виберіть, як відновити їх разом із бонусом; 
      - зателефонуйте за номером гарячої лінії 0 800 301 707; 
      - напишіть нам на електронну адресу program@silpo.com.ua.

      Оцініть відповідь:
    • Як накопичуються бали?

      За кожну гривню, витрачену в «Сільпо» та Le Silpo ви отримуєте 1 бал. Додаткові бали ви отримуєте, коли використовуєте персональні пропозиції. Не забувайте щоразу пред’являти на касі картку чи брелок «Власного Рахунку».

      Оцініть відповідь:
    • Як перевести паперові персональні пропозиції в електронний вигляд?

      Переводьте ваші паперові персональні пропозиції в електронний вигляд на персональній сторінці. Вони спрацюють на касі автоматично, якщо ви виконали умови і дали картку чи брелок «Власного Рахунку». Електронні пропозиції пред’являти касирові не потрібно.

      Оцініть відповідь:
    • Що таке мобільний додаток «Сільпо»?

      Мобільний додаток «Сільпо» – це ваш маленький помічник, який допоможе бути в курсі ваших бонусів і персональних пропозицій, розповість про акції, які діють у магазині, та покаже ціни на товари. А головне – картка «Власного Рахунку» завжди під рукою.

      Оцініть відповідь:
    • Як авторизуватися в мобільному додатку, якщо в мене є картка «Власного Рахунку»?

      Пройдіть спочатку етап верифікації номера мобільного за допомогою коду з смс. Після цього введіть номер картки «Власного Рахунку». Якщо ваш номер не пов'язаний із номером картки в нашій системі, вас попросять ввести пароль від «Персональної сторінки» або відповісти на уточнювальні запитання, щоб вас ідентифікувати.

      Оцініть відповідь:
    • Як авторизуватися в мобільному додатку, якщо в мене немає картки «Власного Рахунку»?

      Пройдіть спочатку етап верифікації номера мобільного за допомогою коду з смс. Після цього на екрані введення номера картки «Власного Рахунку» виберіть варіант «Немає картки? Зареєструвати нову».

      Оцініть відповідь:
    • Як я можу перевірити свій баланс балів, бонусів та персональних пропозицій?

      Переглянути баланс балів, бонуси та персональні пропозиції можна на головному екрані або в розділі «Профіль». Бали оновлюються автоматично після купівлі в «Сільпо», а також коли ви вручну потягнете вниз головний екран.

      Оцініть відповідь:
    • Що робити, якщо не сканується QR-код на касі?

      Зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 301 707 або напишіть листа на program@silpo.ua. Щоб перевірити, чому у вас виникла така проблема, будь ласка, вкажіть номер телефону, на який встановлено мобільний додаток «Сільпо», і номер чека, в якому не спрацював QR-код.

      Оцініть відповідь:
    • Як діють персональні пропозиції в додатку?

      Якщо у вас є персональні пропозиції, ви можете скористатися ними на касі. Знайдіть товар, що відповідає умовам отримання винагороди, активуйте персональну пропозицію в розділі «Профіль», зіскануйте QR-код із розділу «Яблучко» на касі. Вигода від персональної пропозиції спрацює автоматично.
      Ви також можете самостійно керувати пропозиціями: вибирати, які активувати під час купівлі, а які залишати на потім. Після використання через певний час персональна пропозиція зникне зі списку. 
      Якщо ви користуєтесь паперовими персональними пропозиціями, ви бачитимете їх перелік у додатку, але не зможете керувати ними. Їх потрібно щоразу пред'являти під час купівлі разом із карткою чи брелоком «Власного Рахунку» або QR-кодом додатка «Сільпо».
      Для зручності радимо перевести паперові пропозиції в електронні в один клік у розділі «Профіль – Персональні пропозиції».

      Оцініть відповідь:
    • Як отримати нові акції?

      Акції оновлюються автоматично. Для цього потрібно дати дозвіл на отримання сповіщення від додатка. Якщо акції не оновилися, радимо закрити додаток і запустити його знову.

      Оцініть відповідь:
    • Як додати платіжну картку та оплачувати додатком?

      Щоб додати платіжну картку, потрібно:
      1. Натиснути на розділ «Яблучко» з вашим QR-кодом або зайти в розділ «Профіль – Платіжні картки».
      2. Натиснути на плюсик під QR-кодом.
      3. Заповнити дані картки, якщо у вас ще немає гаманця Masterpass, та погодитися з правилами користування платіжною функцією.
      4. Ввести код підтвердження Masterpass та LOOKUPCODE вашого банку. Зверніть увагу!  LOOKUPCODE може прийти не тільки в смс-повідомленні, а й у додаток банку або в месенджері.
      5. Після додавання картка з'явиться під QR-кодом.
      Скануйте QR-код під час купівлі та озвучуйте касиру, що оплата здійснюватиметься додатком. 
      Ви можете приєднати в додатку до 5 карток українських банків і вибирати потрібну картку безпосередньо перед скануванням QR-коду.

      Оцініть відповідь:
    • Не можу додати платіжну картку, що робити?

      Якщо після додавання картки ви отримали повідомлення про помилку «картка вже додана/зареєстрована», це означає, що ваша картка зареєстрована в гаманці Masterpass на інший фінансовий номер, що відрізняється від номера, на який ви зареєструвалися в додатку «Сільпо». Зверніться, будь ласка, на гарячу лінію Mastercard 0 800 30 30 07, щоб картку зняли з реєстру.
      Зверніть увагу! Ви можете додати картку тільки в один гаманець Masterpass, зареєстрований на один фінансовий номер. Відповідно, якщо у вас два додатки «Сільпо» на різних номерах мобільного, ви зможете додати картку тільки в одному з них.

      Оцініть відповідь:
    • Де я можу змінити ім'я чи іншу персональну інформацію?

      У розділі «Профіль – Персональна інформація» ви завжди можете змінити свої персональні дані, контакти та адресу.

      Оцініть відповідь:
    • Як додати свою картку «Власного Рахунку», якщо я випадково створив нового учасника програми в мобільному додатку?

      Перейдіть у розділ «Профіль – Додати картку лояльності» та введіть номер картки «Власного Рахунку». Якщо ваш номер не пов'язаний із номером картки в нашій системі, вас попросять ввести пароль від «Персональної сторінки» або відповісти на уточнювальні запитання, щоб вас ідентифікувати.

      Оцініть відповідь:
    • Що робити, якщо картка загубилася?

      Встановіть мобільний додаток «Сільпо» та користуйтеся підказками на екрані. Або придбайте на касі «Сільпо»/Le Silpo нову картку чи брелоки та, керуючись підказками в конверті, відновіть участь у «Власному Рахунку» і збережіть усі накопичені бали.

      Оцініть відповідь:
    • Де знайти код активації?

      Шукайте код активації на зворотному боці картки чи брелока.

      Оцініть відповідь:
    • Що таке тимчасова картка?

      Тимчасова картка видається вам на касі за 10 копійок, щоб ви не втратили бали в поточній покупці і до моменту отримання пластикової картки або встановлення вами додатка «Сільпо». На оформлення вашої постійної фізичної картки нам потрібен час. Після реєстрації всі бали з тимчасової картки перейдуть на постійну. Щоб не чекати постійну картку і не втратити бали з тимчасової картки, встановлюйте додаток «Сільпо» і при реєстрації вказуйте номер тимчасової картки.

      Оцініть відповідь:
    • Чи можна передати картку своїм родичам або друзям?

      Картка персональна, але ви можете встановити мобільний додаток «Сільпо», реєструючись на одну картку «Власного Рахунку». Або придбайте додаткову картку чи брелок для ваших рідних і друзів. Збирайте бали всі разом та отримуйте більше бонусів.

      Оцініть відповідь:
    • Чи можна об’єднати дві картки «Власного Рахунку», щоб накопичувати бали на один рахунок?

      Можна, оберіть зручний спосіб зв’язку з нами: напишіть в чат Viber або Telegram, або на електронну адресу program@silpo.ua чи зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 301 707 і дайте відповідь на уточнюючі запитання, щоб ми впевнилися, що обидві картки ваші.

      Оцініть відповідь:
    • Як активувати новий брелок чи картку «Власного Рахунку»?

      Якщо ви придбали картку або брелоки під час покупки, де була просканована ваша стара картка, то вони вже активовані й жодних додаткових дій не потрібно. Якщо ви купували картку або брелоки замість втраченої картки – керуючись підказками у конверті, активуйте їх на персональній сторінці учасника програми або за телефоном гарячої лінії 0 800 301 707.

      Оцініть відповідь:
    • Що робити, якщо після заповнення реєстраційної форми картку постійного покупця і брелоки не видають?

      Якщо на касі вам не пропонують картку чи брелок, будь ласка, уточніть ваші анкетні дані. Для цього зайдіть на персональну сторінку в розділ «Персональна інформація» і перевірте персональні дані. Якщо дані повні та правильні, повідомте, що ви не отримали картку, зручним способом: напишіть в чат Viber або в Telegram, або на електронну адресу program@silpo.ua чи зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 301 707.

      Оцініть відповідь:
    • Які акції зараз проходять в «Сільпо»?

      У розділі «Акції» ви знайдете пропозиції за акцією "Ціни тижня", пропозиції "Власного імпорту",  дитячих тижнів та інші акції, які зараз діють в «Сільпо».

      Оцініть відповідь:
    • Не можу знайти акційний товар у своєму супермаркеті.

      На сторінці кожної пропозиції ми вказуємо, в яких супермаркетах вона діє. Будь ласка, перевірте, чи діє знижка на акційний товар саме у вашому «Сільпо».

      Оцініть відповідь:
    • Чи у всіх супермаркетах діють акції?

      Ні, пропозиції не завжди діють у всіх супермаркетах. Щоб дізнатися, які акції проходять у вашому «Сільпо», вкажіть його адресу у розділі «Акції» або на головній сторінці сайту.

      Оцініть відповідь:
    • Як дізнатися про актуальні вакансії в «Сільпо»?

      Щороку ми відкриваємо нові супермаркети, розширюємо власне виробництво, поповнюємо асортимент. Тому в «Сільпо» завжди є можливості кар’єрного зростання, професійного розвитку і навчання. Дізнайтеся про актуальні вакансії у розділі «Робота в “Сільпо”». Якщо ви не знайшли бажаної вакансії, надсилайте резюме на електронну адресу v.kusch@fozzy.ua

      Оцініть відповідь:
    • Як відбувається відбір на роботу?

      Заповнюйте анкету на сайті «Сільпо» або в супермаркеті. Ми підберемо вакансію, яка максимально відповідає вашим очікуванням, і разом окреслимо ваші кар’єрні перспективи.

      Оцініть відповідь:
    • Які переваги роботи в «Сільпо»?

      Стабільна зарплата й офіційне працевлаштування, гнучкий графік та можливість часткової зайнятості, розвиток кар’єри і цікаве корпоративне життя. 

      Оцініть відповідь:
    • Чи можу я отримати керівну посаду?

      У «Сільпо» діє внутрішня програма зростання «Кубок боса». Візьміть участь і отримайте можливість обійняти керівну посаду вже за півроку.

      Оцініть відповідь:
    • Чи є в «Сільпо» вакансії для студентів?

      У нас студенти заробляють гроші і будують кар’єру, а випускники можуть обійняти навіть керівні посади. Вони встигають і працювати, і вчитися, і розважатися.

      Оцініть відповідь:
    • Що таке кава

      но

      Оцініть відповідь: